הישג משפטי: זוג נפגע ממכת"זית ויפוצה ב-50,000 ש"ח

איתי גדסי 1 Comment on הישג משפטי: זוג נפגע ממכת"זית ויפוצה ב-50,000 ש"ח

הזוג החרדי שנפגעו ממכתזית שפגעה בהם יקבלו ממשטרת ישראל פיצוי כספי משמעותי. בנוסף מפעיל המכתזית הודח ממשרתו במשטרה. כזכור לפני חצי שנה טיילו בני הזוג הדס ואליעזר שולמן בירושלים. כשלפתע עברה במקום מכתזית ופגעה בהם ישירות. הזוג נפל, נחבל ופונה לבית החולים.

מתוך ההדגמה של המכת"ז צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נפגעו ממכת"זית ויקבלו חמישים אלף שקל ממשטרת ישראל: הזוג החרדי שולמן שנפגעו ממכתזית שפגעה בהם בכינון ישיר יקבלו ממשטרת ישראל פיצוי כספי משמעותי. בד בבד מפעיל המכתזית הודח ממשרתו. ההישג נזקף לארגון בצלמו שניהל את המאבק.

מדובר זוג פנסיונרים חרדים, הדס ואליעזר שולמן שטיילו לפני חצי שנה בירושלים. לפתע עברה במקום מכתזית שהייתה בדרכה להפגנת חרדים ופגעה בהם ישירות. הזוג נפל, נחבל ופונה לבית החולים. בסיוע ארגון בצלמו, באמצעות עו"ד מיכאל ליטווק הגישו הזוג תביעת ענק במשטרה. אמש חתמו הצדדים על הסכם פשרה בו יוענק להם חמישים אלף שקל כפיצוי, בנוסף נמסר שמפעיל המכתזית שפעל בניגוד להנחיות לא יחזור לתפקידו.

לחצו לקריאת הסכם הפשרה

עורך הדין מיכאל ליטווק מסר: "אני מברך על הסכם הפשרה. המשטרה שגתה באופן חמור כשפגעה במרשיי, בני הזוג שולמן. לצערי, המשטרה לא לקחה אחריות מיידית, לא התנצלה בפני הזוג או פיטרה את המפעיל ולכן נאלצנו להגיש תביעה אזרחית. אני שמח על כך שהפרקליטות השכילה לקחת אחריות על הפגיעה החמורה, להגיע לפשרה ולהעניק פיצוי משמעותי. אני מצר על סגירת התיק במח"ש וערעור על כך יוגש בקרוב. אני קורא לכל אדם שנפגע מהמשטרה לא לוותר ולהגיש תביעה אזרחית, רק בדרך זו נמגר את האלימות המשטרתית".

שי גליק, מנכ"ל "בצלמו", מסר: "משטרת ישראל צריכה להבין שעליה לתת יחס שווה לכלל האזרחים. לצערי אנחנו רואים שוב ושוב מקרים של פגיעה משטרתית בחפים מפשע כולל מבוגרים ונוער רק בגלל שהם חרדים או מתנחלים. הדבר הזה חייב להיפסק ואם משטרת ישראל לא תבין את זה דרך המוח והנחיות השר לביטחון לאומי, היא תצטרך להבין את זה דרך הכיס".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אם הפיצוי ישולם מקופת המדינה , אז אין בזה שום תועלת הרתעתית !!
    רק כששוטרים אלימים ישלמו מכיסם , יהיה סיכוי למגר את האלימות